S2 E9: Persoonlijke ontwikkeling op de werkvloer

23 april, 2024
21:14

Beluister op

Het verlangen naar persoonlijke groei is niet exclusief voor ondernemers; het is een cruciaal aspect voor zowel ondernemers als werknemers. Veel personen koesteren de wens om zichzelf te ontwikkelen, en deze motivatie kan voortkomen uit zowel de noodzaak om professioneel te groeien als uit pure passie en ambitie. Het enige struikelblok voor velen is dat ze soms niet precies weten hoe ze moeten beginnen aan dit groeipad. In deze aflevering van Ondernemerspraat delen Dominic Rossi en Laura Winters waardevolle inzichten en praktische tips om de eerste stappen te zetten op het pad van persoonlijke groei. Luister mee en ontdek hoe ook jij je persoonlijke ontwikkeling kunt bevorderen.

Dominic Rossi - Zaakvoerder Corodo

Dominic komt oorspronkelijk uit de sportwereld en coachte de afgelopen jaren tal van atleten (oa Julie Allemand, Antonia Delaere, Heleen Nauwelaers, Ann Wauters en Serene-Lynn Geldof) en ondernemers in hun weg naar de top. Hij is tevens auteur van het succesvolle boek ”Feedback geven en krijgen”, waarin hij dieper ingaat op de ontwikkeling van talenten en wat er nodig is om dagelijks te (blijven) performen als leidinggevende en als team. Bij Corodo werken ze niet alleen op skills, maar is er ook aandacht voor de menselijke vaardigheden, wie je bent als persoon en wat je waarden zijn. Corodo is al jarenlang dé referentie voor al wie met high performance coaching het beste uit zichzelf en zijn prestaties willen halen.

Laura Winters - Online marketeer en Strateeg Creatic

Bij Creatic Digital Agency werkt Laura marketingcampagnes uit van begin tot einde. Ze houdt zich bezig met het correct instellen van de campagnes zodat de advertenties bij de juiste doelgroep terechtkomen, tot het uitwerken van de bijhorende visuals en het schrijven van advertentieteksten. Laura is constant bezig met het optimaliseren en analyseren van campagnes om ervoor te zorgen dat ze de beste resultaten opleveren. Daarnaast verzorgt ze social content voor bedrijven die hier zelf geen tijd voor hebben of er geen ervaring mee hebben. Ze geeft strategisch advies over hoe marketing kan worden ingezet om de bedrijfsstrategie te versterken. Laura’s expertise omvat Google Ads, social media ads (Facebook en Instagram), en meer.