S1 E8: Hoe online en offline elkaar versterken?

4 juli, 2023
22:56

Beluister op

Is het verstandig om vandaag de dag uitsluitend te focussen op online verkoop? Het lijkt wel een logische keuze, gezien de digitale toekomst. Maar is het echt de beste strategie? In deze fascinerende aflevering van Ondernemerspraat delen Wouter Torfs en Rob Cuijvers hun inzichten over hoe online en offline elkaar kunnen versterken. Ontdek de waarde van een geïntegreerde aanpak en leer hoe je optimaal kunt profiteren van de synergie tussen deze twee kanalen.

Wouter Torfs - voormalig CEO Schoenen Torfs & voorzitter CAW Vlaanderen

Wouter Torfs is vaak een inspiratiebron voor andere ondernemers. Van 1989 tot eind 2022 was hij CEO van Schoenen Torfs. Hij is erin geslaagd om met Schoenen Torfs een winstgevende onderneming te zijn waar het welzijn van de werknemers voorop staat. Bovendien wordt hij gewaardeerd om zijn authentieke en mensgerichte aanpak. Onder leiding van Wouter is het familiebedrijf Schoenen Torfs immers uitgegroeid tot een van de grootste schoenenretailers in België, met meer dan 70 winkels verspreid over het hele land. De keten staat bekend om zijn focus op klantenservice en werd meerdere malen erkend als een van de beste werkplekken in België. Ze mochten ook diverse prijzen ontvangen voor hun bedrijfscultuur.

Wouter staat daarnaast ook bekend als een maatschappelijk betrokken ondernemer. Hij heeft verschillende initiatieven ondersteund die gericht zijn op duurzaamheid, diversiteit en maatschappelijke vooruitgang. Nu is hij voorzitter van de koepel Centrum Algemeen Welzijnswerk (CAW) Vlaanderen.

Rob Cuijvers - Zaakvoerder Creatic

Rob is een ondernemer in hart en nieren en heeft een passie voor het begrijpen van de uitdagingen waar andere ondernemers mee te maken hebben. Hij gelooft als zaakvoerder van Creatic Digital Agency dat marketing van hoog niveau niet alleen voor grote bedrijven moet zijn weggelegd, maar ook voor kmo’s bereikbaar moet zijn. Met Creatic zet hij zich volledig in voor het creëren van een high performance cultuur waarin de creatieve processen optimaal verlopen. Hij creëerde zo een unieke werkplek waar alle teamleden zich thuis voelen. Hij wil via deze podcast graag zijn ervaringen delen met andere ondernemers en zo andere bedrijven helpen bij het behalen van hun doelen.

Geïnspireerd? Nood aan een goede marketingstrategie voor jouw kmo?

Creatic denkt strategisch met je mee om jouw merk zowel offline als online zichtbaar te maken. Of je nu je huidige doelgroep wilt bereiken of een nieuwe doelgroep wilt aanspreken, wij hebben de oplossing. Om de concurrentie een stapje voor te blijven, is het tijd om te investeren in een uitgebreide marketingstrategie die zowel offline als online kanalen benut. Ons team van experts staat klaar om je te ondersteunen bij het opzetten van een effectieve marketingcampagne. Wij zorgen ervoor dat jouw onderneming zichtbaar wordt op alle relevante kanalen, waardoor je meer klanten kunt bereiken en je omzet kunt verhogen. Neem vandaag nog contact met ons op om aan de slag te gaan met jouw geïntegreerde marketingstrategie!

Bespreek je marketingstrategie