S1 E12: Hoe doorbreek je traditionele verkoopspatronen?

29 augustus, 2023
24:56

Beluister op

De wereld van sales heeft de laatste jaren een flinke transformatie ondergaan, mede door externe factoren zoals de coronapandemie en de situatie in Oekraïne, én natuurlijk door de opkomst van digitalisering. Ook klanten zelf zijn niet meer hetzelfde. Hang jij nog steeds vast aan dezelfde oude aanpak van jaren geleden? Geen zorgen, in deze aflevering delen Kathleen en Rob waardevolle tips om ervoor te zorgen dat je helemaal up-to-date blijft en niet achterblijft in deze veranderende wereld van sales. Zo blijf je straks niet aan de zijlijn staan.

Kathleen Cools - Zaakvoerster Attitudo

Als voormalig mede-eigenaar van een telecombedrijf, stuurde Kathleen gedurende 10 jaar een team van salesmensen aan. Vanuit deze ervaring merkte ze dat sales professionals voldoende begeleid moeten worden om hun potentieel volledig te ontplooien. De lat voor verkopers ligt vandaag hoger dan ooit: de voortdurende druk om targets te halen, de toenemende concurrentie, de digitale transformatie, de nieuwe vaardigheden die aangeleerd moeten worden, … Vanuit haar eigen ervaring en passie voor het vak van verkoop, inspireert en begeleidt ze sales professionals om over die lat te springen. Bovendien is ze ook auteur van de populaire boeken “Black box van de topverkoper” en “De hybride verkoper”.

Rob Cuijvers - Zaakvoerder Creatic

Rob is een ondernemer in hart en nieren en heeft een passie voor het begrijpen van de uitdagingen waar andere ondernemers mee te maken hebben. Hij gelooft als zaakvoerder van Creatic Digital Agency dat marketing van hoog niveau niet alleen voor grote bedrijven moet zijn weggelegd, maar ook voor kmo’s bereikbaar moet zijn. Met Creatic zet hij zich volledig in voor het creëren van een high performance cultuur waarin de creatieve processen optimaal verlopen. Hij creëerde zo een unieke werkplek waar alle teamleden zich thuis voelen. Hij wil via deze podcast graag zijn ervaringen delen met andere ondernemers en zo andere bedrijven helpen bij het behalen van hun doelen.